החלפת כרטיסי ביקור מנייר בכרטיס ביקור דיגיטלי

החלפת כרטיסי ביקור מנייר בכרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס הביקור הדיגיטלי של MobileCard הוא כרטיס הביקור החברתי הדיגיטלי המיועד לחברות, אנשי מקצוע שונים, עמותות ,ואנשים פרטיים.

כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלנו מותאמים באופן מיטבי לשיתוף בקלות עם כולם. אתם יכול לשתף את הכרטיס בקלות עם כל אחד, בכל עת ובכל מקום דרך סמארטפון, הודעת טקסט, אימייל , וואטסאפ , פייסבוק ורשתות חברתיות או אפילו באינטרנט.

כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להציג את המותג שלכם באופן מקצועי ומרשים ונותן רושם ראשוני מצוין, כרטיס חברתי ואינטראקטיבי.
מאפשר לכם לשתף בקלות את כל פרטי הקשר שלכם , אודות העסק , שירותים מוצעים, גלריית תמונות, סרטוני וידאו, שעות פעילות, סניפים, לקוחות ממליצים, קישורים לכל מדיה אפשרית.

MobileCard מסייעת במתן תובנות אנליטיות עוצמתיות ברמת החברה וברמה האישית.

אצלנו תקבלו כרטיסי ביקור דיגיטליים יחודיים לעצמכם ו / או לעובדי החברה שלכם.

כרטיס ביקור דיגיטלי בעיצוב אישי  מגיב ומודרני עם חשיבה רבה לספק חוויית משתמש נוחה וקלה לניווט , המטרה שלנו היא שהלקוחות יוכלו להיחשף לכמה שיותר מידע על העסק שלכם בצורה הקלה והנוחה יותר אשר מרכז את המידע שלכם במקום אחד מבלי לדפדף יותר מדי. בנוסף לזה כל הכרטיסים שלנו מותאמים היטב לצפייה בכל סוגי המכשירים הניידים, טאבלטים, ומחשבים נייחים.

שלבו את תמונת המותג המודרנית שלכם

האם ידעתם כיצד תביאו יותר תנועה לאתר האינטרנט ולכל ערוצי הרשתות החברתיות כמו פייסבוק , אינסטגרם....שלכם?

איך? בכך שתבלטו מעל כל המתחרים שלכם.

כמו כן, ברגע שתתחברו עם לקוחות חדשים תוכלו בקלות לשלוח להם הודעת קבלת פנים. וכתוצאה מכך, לקוחות פוטנציאליים יכולים לקבל מכם את כרטיס הביקורהדיגיטלי שלכם, ללא כל שימוש באפליקציה, פשוט מאוד יקבלו קישור מהיר לכל המידע שלכם בלחיצת כפתור.

לכן, לא צריך לדאוג אם אתם מבצעים שינוי בפרטים שלכם בתוך בכרטיס, כיוון שכל מה שאתם מעדכנים ומשנים זה ישתנה גם אצלך הלקוחות שלכם בכשירים שלהם.

האם אתם יכולים לראות כיצד הדבר יכול לחסוך לכם ולמשרד שלכם הרבה כסף? תתארו לכם שאתם מדפיסים כרטיסי ביקור מנייר ויום אחד החלפתם כתובת משרד או מספר טלפון מה עושים?
מדפיסים כרטיסים חדשים כל פעם מחדש!!! , בנוסף לזה כל אחד שיש לו את הכרטיס שלכם במקרה ולא נזרק לפח הוא לא יהיה מעודכן במספר טלפון החדש או הכתובת החדשה שלכם.

אם שניתם משיהו בכרטיס הביקור הדיגיטלי לא צריך להזמין כרטיס חדש.

אתם יודע למה אני מתכוון?

זה כמו מעבר דירה או הוספת מוצר או שירות חדש או אפילו החלפת מקומות עבודה או מספר טלפון.

כי האם ידעתם שכל  שינוי בכרטיס שלכם הוא מיידי?

לכן, כאשר אתם מחליטים לעבור לכרטיס ביקור דיגיטלי, אז ה - MobileCard הוא הפתרון המושלם בשבילכם.
וזה לא משנה כמה קטן או גדול העסק שלכם, הכרטיס תמיד יעבוד בשבילכם.

אתם עוברים לדיגיטלי, ופירושו גם להיות חכם יותר.

האם באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי עדיין אצטרך כרטיסי נייר?

המטרה שלנו היא לחסל את השימוש בכרטיסי נייר. לכן יצרנו דרך חכמה ומרשימה יותר לשתף את הפרטים שלכם.

כרטיס ביקור דיגיטלי של מובייל קארד יחליף את הצורך בכרטיסי ביקור מנייר. כמו כן, לעולם לא יקרה מצב תשכח את הכרטיס שלך וגם ולא תאבד שוב את פרטי הקשר של אנשים אחרים הכול יהיה אתך זמין 24 שעות על גבי מסף הטלפון שלך.

יחד עם זה, זה עדיין תלוי בכם לחלוטין ועדיין ניתן להשתמש בכרטיסי ביקור מנייר שמשולב בו קוד QR מודפס על גבי כרטיס הביקור מנייר אשר מאפשר ללקוחות  לסרוק אותו ואז מגיעים לכרטיס הביקור הדיגיטלי מרכז בעצם יותר ויותר מידע עליכם ועל העסק שלכם.

אנחנו מספקים פתרון מושלם לכל אלה שעדיין רוצים את כרטיס הביקור מנייר .
עשינו שילוב מדהים בין העולם האנלוגי לעולם הדיגיטלי על די קוד QR אישי שיוצרים עבור הלקוחות שלנו. ניתן לקבל מאעתנו כרטיסים מודפסים בשני צדדים כאשר צד אחד כולל את לוגו החברה או העסק שלכם וצד שני מוצג קוד ה QR ובכך כל מי שמקבל מכם כרטיס ביקור מנייר יוכל לסרוק את הקוד ואז יגיע לכרטיס ביקור הדיגיטלי שכולל בו מידע מורחב יותר וחכם יותר על העסק שלכם.

" על ידי הפיתרון הזה גם אם תשנו פרטים בכרטיס הדיגיטלי לא תצטרכו להדפיס כרטיסים חדשים כיוון שקוד ה QR מפנה אותה כתובת של הכרטיס אשר תמיד יהיה מעודכן"

 ניתן לראות דוגמה במאמר הבא


צמצום טביעת הרגל שלכם

האם שכחתי לציין כמה חינניות עסקיות ידידותיות לסביבה ?

מדי שנה מודפסים עולם כ 200 מיליארד כרטיסי ביקור. כאשר אתם הופכים את הכרטיס לדיגיטלי הדיגיטלי , אתם תהיו חלק מחיסכון של 8 מיליון עצים ו 174,000 טון פחמן דו חמצני בכל שנה.

הידעתם?:

* עץ אחד נדרש לייצר 25,000 כרטיסי עסקים

* עץ אחד סופג 21,8 קג"מ של דיוקסיד פחמן לכל שנה

* שתי עצים גדולים ושלמים מספקים לאדם חמצן לנשום שיספיק לו במהלך שנה אחת.

ידידותי לסביבה

לבסוף, וודאו שהעסק שלכם הופך להיות ידידותית לסביבה ותיקחו אחריות לדאוג לאדמה של כולנו. תכלו עם 100% דיגיטלי - נטול נייר.

 

אם עדיין יש לכם שאלות , נשמח נשמח לעזור לכם ולסייע בכל דרך אל תהססו לפנות לצוות  המומחים שלנו. תתקדמו היום לכרטיס ביקור דיגיטלי של Mobilecard מוביילקארד ותצטרפו למאות לקוחות מרוצים


הדפסה   דואל