הדרך בה אתם משתפים את פרטי הקשר שלכם

הדרך בה אתם משתפים את פרטי הקשר שלכם

לאחרונה השתתפתי באירוע רשת עולמי , השתתפו בו גם כ 200 חברות ו כ 1000 אנשי עסקים , כולם היו מחליפים כרטיסי ביקור במהירות . תוך כדי יצירת קשרים , נתקלתי במספר אנשים שנגמרו להם כרטיסי ביקור או פשוט שכחו להביא אותם.

זה גרם לי לשאול את עצמי שאלה: מה בדיוק הערך האמיתי של כרטיס ביקור ?  ומה קוראה כאשר החברות ואנשי עסקים יפטרו מכרטיסי בידור מודפסים , האם העובדים דיין יוכלו ליצור קשר עם לקוחות  פוטנציאליים ?

88% מכרטיסי הביקור שהוענקו ייזרקו תוך פחות משבוע לפח או פשוט ילכו לאיבוד

כרטיסי ביקור הם שם נרדף לרשתות ומשמשים באופן נרחב על ידי אנשי מקצוע , אנשי עסקים ויזמים ברחבי העולם. עם זאת, כשאתם לוקחים בחשבון את המטרה העיקרית של כרטיס ביקור, אובייקט מוחשי המשמש כדרך לאנשים ולקוחות לזכור אתכם לאחר פגישה עסקית ראשונה .

פרטי הקשר שקשורים לכרטיס הם המחזיקים בערך האמיתי. רשת ושיתוף של פרטי הקשר שלך הם רק חלק אחד מהפאזל. מה עם הקטעים האחרים כמו הדגשת המוצר או השירות שלך או מה אתם עושים, מעקב או הוספת הערות לגבי השיחה?


מחקרים מראים בממוצע, שהחברות מוציאות כ 300 שקלים לכל 500  כרטיסי ביקור  לעובד בכל שנה. בנוסף לזה, 88% מכרטיסי הביקור שנמסרו ייזרקו תוך פחות משבוע או ילכו לאיבוד. בטח, העלות נטו לא גבוה במידה מסוימת,  אבל  בגדול אם החברה שלך מספקת כרטיסי ביקור ליותר מ 100 עובדים מדי שנה,אז 88% מכרטיסי הביקור שילכו לאיבוד או ילכו לפח האשפה של זה יכול באמרת  להשפיע על השורה התחתונה שלך על ההוצאות והעלויות . שלא לדבר על כאב הראש והטרחה הכרוכה בהדפסת כרטיסי ביקור מחדש כאשר פרטי הקשר שלך משתנים או עוברים עוזבים ומגיעים עובדים חדשים.

 

הדרך בא אנחנו משתפים את פרטי הקשר שלנו צריכה להשתנות !

מנקודת המבט שלנו, הקשר של השיחה, בהתייחסות לאינטראקציה החברתית, אמור להכתיב את רמת המידע המשותף בין שני אנשים או יותר. לדוגמה, פרטי הקשר שהיית משתף עם מישהו שפגשת במכולת יותר סביר שלא יהיה אותו מידע שתשתף עם אדם שפגשת בכנס או בפגישה עסקית . 

בעידן דיגיטלי של היום , חיים לשנות את הדרך שבה אנו חולקים ומשתפים את פרטי הקשר שלנו עם אחרים, חכמים יותר ואינטואיטיביים יותר בקיצור חייבים כרטיס ביקור דיגיטלי.

 

כרטיס הביקור הדיגיטלי של MobileCard  מספק את כל החלקים לפאזל, כך שתוכלו לקבל כרטיס ביקור דיגיטלי ייחודי המאפשר לך לשתף באופן מיידי את כל פרטי הקשר שלכם ואת כל רשתות המדיה החברתית שאתם מחובר אליהם, ויותר מזה , גם תוכלו לשתף את השירותים  שאתם מספקים ולספק מידע על עסק שלכם . כרטיס הביקור הדיגיטלי מאפשר ללקוחות שלכם לשמור את פרטי הקשר בלחיצת כפתור על ידי כפתור שהקמנו במיוחד מבלי לשמור ידנית את על הפרטים.

שמירה אוטומטית של שם בעל העסק (הכרטיס) , מספר טלפון , דואר אלקטרוני , פקס , ואפילו תמונת פרופיל או לוגו.

רוצים לקדם  ולהדגיש את המוצר והשירותים שלכם ? המשימה שלנו היא להפוך את תהליך הרשתות, קידום העסק שלכם וניהול אנשי הקשר שלכם בצורה יותר חלקה חלקה.

אנחנו תמיד עובדים על קידום המוצר שלנו בכדי לספק פתרון משולם לכל בעל עסק ולכל תחום , כרטיס ביקור דיגיטלי חכם ודינמי המקודם באופן אוטומטי בגוגל הוא הפתרון המושלם לכל בעל עסק .

 

 

אם עדיין יש לכם שאלות , נשמח נשמח לעזור לכם ולסייע בכל דרך אל תהססו לפנות לצוות  המומחים שלנו. תתקדמו היום לכרטיס ביקור דיגיטלי של Mobilecard מוביילקארד ותצטרפו למאות לקוחות מרוצים