כרטיס ביקור דיגיטלי למאמנים אישיים ומכוני כושר

כרטיס ביקור דיגיטלי למאמנים אישיים ומכוני כושר

 

מכון כושר טוב חייב לתת רושם ראשוני טוב על מנת שיוכל להגדיל את המכירות שלו משמעותי והלקוחות ייקחו אותו בצורה יותר רצינית, תחשבו שאתם מחפשים מכוני כושר או מאמן אישי או כל חוג ספורט אחר , בנינו ? מי לא אוהב לחפור ולקבל מידע  כמה שיותר מפורט וממוקד ,ולראות את מכון הכושר ויזואלית על ידי תמונות וסרטונים ,לקבל מידע על המחירים ,חוגים , תכונית אימונים ועוד... ?
כל זה מצריך אתר אינטרנט מפורט שיציג את כל המידע הרחב ללקוח , אבל לא כולם רוצים להשקיע הרבה כסף בעבור זה , לכן יש לנו פתרון מושלם שעוברכם.

כרטיס ביקור דיגיטלי מיוחד למאמני כושר ומכוני כושר שיכיל את כל המידע המורחב והפרטים שתרצו להציג ללקוחות שלכם רק בהרבה פחות כסף.

כרטיס ביקור דיגיטלי למאמנים אישיים ומכוני כושר בצורה מושלמת!

לאחר שלמדנו את השוק והבנו מה דרישות העסקיות שלכם ,הבאנו לכם את המוצר הסופי שיכסה ויסכם בתוך כרטיס ביקור דיגיטלי אחד את כל המידע שרציתם להעביר ללקוחות שלכם.

כרטיס הביקור הדיגיטלי נבנה בצורה חכמה ומתוך הבנת המצרכים המיוחדים של כל עסק ועסק בתחום הזה .

לפני שנתחיל  בהצגת הפיצ'רים המיוחדים והייחודיים ,אנחנו חייבים לציין ש כרטיס הביקור הדיגיטלי של MobileCard מקודם באופן אוטומטי במנועי החיפוש ובצורה אורגנית . כך שמי שמחפש אתכם יוכל למצוא אתכם בקלות גם אם לא תשלחו לו את כרטיס הביקור הדיגיטלי , אתם פשוט תופיעו לו הראשונים :) .

 

בחלק העליון:
בחלקו העליון של כרטיס הביקור הדיגיטלי יש את לוגו העסק או תמונת פרופיל, ותמונת נושא שיווקית שכבר תעביר אמינות ורושם ראשוני טוב, וישנם את כל אמצעי ההתקשרות שהעסק צריך להציג כמו : שיחת טלפון ישירה , שליחת הודעת וואטסאפ גם כשאתם לא באנשי הקשר של הלקוחות , שליחת מייל , קישור לפייסבוק , אינסטגראם , ערוץ יוטיוב , WAZE שיאפשר ניווט אוטומטי מתוך הכרטיס אליכם . בנוסף לזה בכרטיס ביקור דיגיטלי המיוחד הזה הקמנו תפריט שמאפשר לנווט בצורה נוחה לכל הנושאים למשל , אודות העסק , חוגים , תמונות , סרטונים , תוכנית שבועית ועוד ...

בחלקו האמצעי והעיקרי של כרטיס הביקור הדיגיטלי
יש את אודות ושירותי המכון כולל מידע מורחב על כל החוגים לפי קטגוריה . הקמנו בכרטיס הביקור הדיגיטלי טאבים ( TAB  ) שמאפשרים לרשום מודע מורחב על כל חוג או סוג אימון מבלי לעבור לדפים אחרים פשוט ניתן לסגור ולפתוח את מה שהלקוח רוצה לקרוא , ניתן לראות בדוגמה בסרוטון .

בנוסף לכל המידע על החוגים הקמנו בתוך כרטיס הביקור הדיגיטלי מודול חדש שמאפשר להציג את התוכנית השבועית של החוגים והאימונים על ידי סטריף מתחלף לפי ימים .

בחלק התחתון של כרטיס הביקור הדיגיטלי
יש את כל גלריית התמונות שמתחלפת באופן קל ומהיר שמאפשרת ללקוחות לראות תמונות בצורה פשוטה ולהתרשם .
בנוסף לזה יש סרטון תדמיתי ושיווקי או כל סרטון מצולם מתוך אימון או חוג מסוים , שיאפשר ללקוחות לקבל רושם וויזואלי על כל האווירה .

בתחתית הכרטיס ביקור דיגיטלי יש את כל אמצעי השיתוף שדרכם תוכלו לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי למי שרוצים בלחיצת כפתור על ידי מגוון הדרכים שיש .

אחת הדרכים הכי טובות בעיניי היום במיוחד בכרטיס ביקור דיגיטלי של מכוני כושר הוא שיתוף באמצעות קוד  QRאישי וייחודי שאנו נצור אותו עבורכם ודרכו תוכלו לשווק את עצמכם במגוון דרכים כמו למשל להדפיס אותו ולתלות על דלת הכניסה שיפשר לאנשים לסרוק את הקוד ולהיכנס לכרטיס הביקור הדיגיטלי , או ניתן למשל להדפיס כרטיסי ביקור מודפסים שמצד אחד יש את לוגו העסק ומצד שני יש את קוד QR שלכם שהלקוח שמקבל את הכרטיס יוכל לסרוק ולהיכנס לכל המידע המורחב שאתם רוצים להציג לו , בעיניי זה השילוב הכי מנצח שייתן ללקוחות שלכם רושם מיוחד וייחודי על גבי המתחרים שלכם .

האם אהבתם ? גם אתם רוצים כרטיס ביקור דיגיטלי חכם ? תפנו אלינו

התהליך הוא מאוד פשוט -> ממלאים את הטופס הדיגיטלי  -> אנחנו יוצרים אתכם קשר על מנת להשלים את כל הפרטים החסרים  -> אחרי יומיים זהו! כרטיס הביקור הדיגיטלי האישי שלכם מוכן! והוא ישלח אליכם .

כעת כל מה שנשאר לעשות הוא לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי בכל האופציות שקמנו עבורכם . (SMS , ווטסאפ , פייסבוק, QR CODE , מייל , ועוד… )

 

אם עדיין יש לך שאלות , נשמח נשמח לעזור לכם ולסייע בכל דרך אל תהססו לפנות לצוות  המומחים שלנו. תתקדמו היום לכרטיס ביקור דיגיטלי של מוביילקארד ותצטרפו למאות לקוחות מרוצים