זה עובד עם MobileCard

זה עובד עם MobileCard

כמה פעמים אתם יצא לכם לפוגש אנשים שהמתעניינו בעבודות שלכם ואז שום דבר לא יוצא מזה?

השאלה היא איך אתם מתחברים עם לקוחות פוטנציאליים אלה? השאלה הזאת אולי נראית לכם מובנת מאליו נכון? , אבל החיבור בניכם לבין הלקוחות האלה הוא לא שלם, אלא אם כן אתם מסוגלים לתקש  איתם ולהיות איתם בקשר תמיד.

עכשיו אתם עשויים לחשוב או להגיד, "אנחנו מתקשרים עם אנשים ולקוחות בשיחות ברמה האישית ביותר".

כך זה אמור להיות, כי לאף אחד לא אכפת כמה אתם יודעים עד שיידעו כמה אכפת לכם.

סוג החיבור שאנחנו מתארים עכשיו הוא שיתוף פרטי הקשר שלכם עם לקוחות באופן שלא יאבד בכדי לשמור על קשר וכך שתוכל להמשיך בשיחה. כמה פעמים נתתם למישהו את כרטיס ביקור מודפס לאחר פגישה ומאז לא קבלתם תגובה או טלפון חוזר מהלקוח? כולנו יודעים שזה לא שהם לא התעניינו בעסק שלכם או אפילו שהכרטיס המודפס לא היה יעיל, אלה הוא פשוט אבד / או נזרק .

תשימו את עצמכם בעמדה שלהם, בחיים העמוסים שלכם מה הייתם עושים עם גלויה או כרטיס ביקור מודפס שקבלתם ממישהו שמעולם לא פגשתם? זורקים לפח! או הולך לאיבוד
אז תתארו לעצמכם אם הייתם יכולים לשתף באופן מידי את כל פרטי הקשר שלכם ישירות לטלפון של הלקוח על ידי כרטיס ביקור דיגיטלי ... ואז גם ניתן לשמור א פרטי הקשר מיד.

יותר מזה תוכלו גם להוסיף את כל המידע שאתם רוצים לשתף במקום אחד בתוך כרטיס הביקור הדיגיטלי.

בוא לא נעצור כאן, אז מה עם סרטון תדמיתי, ביוגרפיה מלאה עליכם, תמונות שרוצים לשתף,  וכל חשבונות הרשתות החברתיות בהן אתה משתמש כדי להצמיח את העסק שלך? ומה דעתכם על עוד צעד אחד קדימה, לפרסם המלצות עליכם או בכלל להוסיף תמונות לפני ואחרי בכרטיס ביקור דיגיטלי פשוט וקל לשיתוף?

ובכן זה אפשרי! בכרטיס ביקור דיגיטלי של MobileCard שעובד על כל הסמארטפונים, הטאבלטים והמחשבים ללא שם אפליקציה נדרשת להתקנה. . עם כרטיס ביקור דיגיטלי שלנו תוכלו לפרסם את על המידע שרוצים ויכולים לשתף את זה עם כל כולם במגוון דרכים .

אתם יכולים לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שיצרנו עבורכם ללקוחות הפוטנציאלים שלכם באמצעות הודעות טקסט , אימייל , סריקת קוד QR , פייסבוק , או לשתף את כתובת אתר האישית שלכם שתקבלו מאתנו בכל רשתות החברתיות . האמת היא שהעולם הופך למקום קטן יותר עם טכנולוגיה ו כרטיס הביקור הדיגיטלי של MobileCard מקל על הקשר עם לקוחות פוטנציאלים בכל מקום בעולם. אז כשאתם מגדלים את העסק שלכם אנחנו ב מובייל קארד נמצאים כאן בכדי לעזור לכם לאורך הדרך .

בעולם בו הכול דיגיטלי מדוע אתם עדיין משתמשים בכרטיס ביקור מנייר ? תתקדמו עוד היום לכרטיס ביקור דיגיטלי חכם

 

אם עדיין יש לכם שאלות , נשמח נשמח לעזור לכם ולסייע בכל דרך אל תהססו לפנות לצוות  המומחים שלנו. תתקדמו היום לכרטיס ביקור דיגיטלי של Mobilecard מוביילקארד ותצטרפו למאות לקוחות מרוצים