למה כדאי כרטיס ביקור דיגיטלי

למה כדאי כרטיס ביקור דיגיטלי

אחד היתרונות המשמעותיים  בכרטיס ביקור דיגיטלי הוא  שמאפשר לנו לאחסן כמה שיותר מידע במקום אחד בצורה מסודרת ונוחה מאוד . בשונה מכרטיסי ביקור מנייר שמכילים בקושי מספרי טלפון ושם העסק. כרטיס ביקור דיגיטלי כולל בתוכו  מידע רחב עליך ועל השירותים שלך כבעל עסק כמו  ,מספרי טלפונים ופקס ,כתובות האתר שלך,קישור לחשבונות המדיה החברתית, תמונות, סרטונים, מוצרים, מידע על השירותים, כתובת, שעות פעילות... ועוד.

ישנו מערך שלם של יתרונות של שימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי, החל מחסכון כספי, לאלה שרוצים לייעל את הפעילויות העסקיות שלהם . יותר ויותר אנשים היום מתחילים להבין שרוב הדברים שרוצים להשיג באמצעות מעבר לכרטיס ביקור דיגיטלי הם החסרונות של כרטיסי ביקור מנייר .

להלן כמה יתרונות משמעותיים למה צריך כרטיס ביקור דיגיטלי :

ניתן לשתף, לאחסן  ולשמור כרטיס ביקור דיגיטלי בכל טלפון חכם , כלומר כרטיסי ביקור מנייר  הם אינם משמשים כראוי מכיוון שהם ברך כלל הולכים לאיבוד, קשה למצוא אותם בעת הצורך, או שהם מכילים נתונים לא רלוונטיים ומיושנים. כרטיס ביקור דיגיטלי תמיד מכיל את כל המידע העדכני עליכם.

כרטיסי ביקור דיגיטליים מבטלים את הצורך בהדפסת כרטיסי ביקור מנייר, וכך בעם גם שומרים על איכות הסביבה על ידי שמירת עצים שנכרתו לצורך הדפסת מיליוני כרטיסי ביקור שבסוםו של דבר  נזרקים .

כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לעדכן באופן אוטומטי את הלקוחות או אנשים ברשת שלך לגבי שינויים בפרטי יצירת הקשר העסקיים שלך  כמו , מספרי טלפון , קישורים לרשתות החברתיות , כתובת דואר אלקטרוני , פקס , ועוד ....  ברגע שכרטיס הביקור הדיגיטלי מעודכן השינוי יחל אצל כולם

מידע עסקי  עליך ועל השירותים שאתה נותן כבעל עסק מוחזקים במקום אחד בתוך כרטיס הביקור הדיגיטלי האישי שלך. כתוצאה מכך אנשים יכולים לקבל מידע על השירותים .

אין צורך להדפיס מחדש כאשר מידע כמו כתובת , פקס, טלפון, כתובת דואר אלקטרוני או כתובת במשרד משתנים במקרה. פשוט מעדכנים את כרטיס הביקור הדיגיטלי וזה הכול , השינוי חל אצל כל מי ששמר את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך.

קבלת המידע הנכון על האדם הנכון בזמן הנכון הופכת לפשוטה ומהירה מכיוון שאין צורך לחטט בערימה של כרטיסי ביקור שנאספו בעבר. בעל עסק מקבל דף אינטרנטי עסקי שכולל בו הכול על העסק וכך .

אין צורך יותר לסחוב כל פעם ערימה של כרטיסי ביקור מנייר בעת יציאה לפגישות עם לקוחות, כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לך לשתף את כל פרטי הקשר שלך במגוון דרכי שיתוף, על ידי שליחת הודעה, דרך וואטסאפ, מייל,  או דרך קוד QR 

 

אם עדיין יש לכם שאלות , נשמח נשמח לעזור לכם ולסייע בכל דרך אל תהססו לפנות לצוות  המומחים שלנו. תתקדמו היום לכרטיס ביקור דיגיטלי של Mobilecard מוביילקארד ותצטרפו למאות לקוחות מרוצים