השתמשו בקוד QR כדי לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בקלות

השתמשו בקוד QR כדי לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בקלות

 

המדריך המלא : במדריך זה נראה לכם כמה קל להשתמש במחולל קוד-QR של MobileCard בכדי לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך עם אחרים בקלות.
קודי QR (תגובה מהירה) הפכו  היום לנפוצים ביותר והמגמה שלהם הולכת וגוברת בעולם פרסום הדיגיטלי , מה שהופך אותם לדרך חדשנית להפנות תנועה למקור ספציפי.

הטכנולוגיה עשתה מהפכה בדרך בה אנו מקבלים או שולחים כל מידע. לדוגמה: דרך המצלמה , הסמארטפונים החדשים שלם היום מצוידים בקורא QR CODE מובנה.
המצלמה המקורית עבור מכשירי iPhone שמפעילים מכשירי iOS וטלפונים אנדרואיד  שמצוידים בעדשות גוגל ,כוללות פונקציונליות המאפשרת לכם  לסרוק קודי QR ולגשת לתוכן כמו כתובות URL או לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך מבלי שתצטרכו להוריד אפליקציות צד שלישי.

אז כיצד להשתמש במחולל קוד QR של מוביילקארד בכדי להפיץ את הכרטיס ביקור דיגיטלי שלך :


- קודם כל נגשים לטלפון ופותחים את הכרטיס הביקור הדיגיטלי ששמרתם מראש בטלפון שלך כאפלקציה

כרטיס ביקור דיגיטלי

- ברגע שכרטיס בביקור הדיגיטלי שלך נפתח גוללים למטה  עד לאזור השיתוף כרטיס
- לוחצים על אייקון השיתוף של Scan Me זה בעצם הקוד QR שלך , ואז התמונה תפתח במסך מלא לאחר שלוחצים

כרטיס ביקור דיגיטלי

- לאחר שקוד ה- QR נפתח על גבי מסך הטלפון שלך , תבקשו מהנמען לפתוח את אפליקציית המצלמה בטלפון שלו ולצלם תמונת מצב של הקוד.
- הנמען יראה את הקישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך באופן אוטומטי זה  מופיע בראש המסך בטלפון הנייד שלהם.
- ברגע שהנמען מקיש על הקישור שיופיע לו ,מיד יפתח דפדפן ברירת המחדל בטלפון הנייד שלו ויועבר באופן אוטומטי ויציג את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך בטלפון שלו

 בנוסף לזה,כל בעלי הכרטיסים תוכלו מתוך הכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך להוריד את תמונת ה- QR  שיצרנו עבורכם לשימוש במודעות מודפסות או בפלטפורמות מקוונות.

 

שימו לב: בעוד ששיטה זו לשיתוף הכרטיס ביקור הדיגיטלי שלך מהירה וקלה, אך וודאו כי למכשיר הנייד של הנמען יש טלפון תומך ואפליקציה  שיכולה לסרוק קודי QR.

- כל מכשירי ה- iPhone עם iOS 11 ומעלה יכולים לקרוא בקלות את קודי ה- QR דרך המצלמה ללא צורך בתוכנה צד שלישית , באמצעות אפליקציית המצלמה המקורית של אייפון ניתן לבצע סריקה לקוד , רק תבקשו מהם לפתוח את אפליקציית המצלמה שלהם ולהצביע אותה  על קוד ה- QR שלך .

- רוב מכשירי האנדרואיד מסוגלים לקרוא את קודי ה- QR  ישירות דרך אפליקציית המצלמה המקורית.לגבי  דגמי סמסונג גלקסי חייבים להפעיל את Bixby Vision.
אם למכשיר גלקסי או אנדרואיד אין Bixby,אז במקום זאת יהיה ניתן להשתמש באפליקציית דפדפן האינטרנט המובנת של סמסונג. בנוסף גם אפליקציות סריקת קוד QR ייעודיות של צד שלישי יוכלו לסרוק גם הן.


יש דרכים נחמדות ויעילות להשתשם ב QR CODE שיצרנו עבורכם :

אז איך תוכלו לנצל את הטכנולוגיה שהולכת וגוברת עבור המאמצים העסקיים שלך? זכרו כי הקוד שלך הוא קוד שניתן להשתמש בו במספר דרכים ופלטפורמות כגון :

- תוכלו להדפיס ולתלות בכל מקום במשרד או במקומות ציבוריים , משרדים ,דלתות , חלון רכב ועוד
- ניתן להדפיס גם על חולצת טריקו למשל אם יש חולצות עבודה
- ניתן לכלול את הקוד בחתימות דוא"ל בסוף ההודעה.