בעל עסק האם אתה סקפטי?

בעל עסק האם אתה סקפטי?

בעל עסק סקפטי: אני עסק קטן יש לי לקוחות קבועים משלי ואני מרוצה האם צריך להשקיע בבנית אתר או כרטיס ביקור דיגיטלי ומה זה יתן לי?

האמת, חשוב ביותר שלכל עסק קיים גם אם עסק קטן או גדול שתהיה לו זהות דיגיטלית באינטרנט , זאת תהיה התחלה גוברת , פרויקט זמני או כל סוג של פעילות משתלמת.

כיום התעשייה הצומחת במהירות רבה ורוב השיווק נהיה מקוון והשירותים הפכו לדיגיטליים, כפי שרבים מכנים זאת: החסרונות שלא יהיה לכל עסק נוכחות מקוונת ברשת היא למעשה יותר מאשר היתרונות  לעסקים שיש להם! למה?, עסקים רציניים רבים, אם לא נגיד את כולם, תמיד ירצו לשמור על נוכחותם באופן מקוון ולשמור על קשר עם לקוחות שלהם, וכולם  יעשו זאת בדרך כלל דרך הקמת אתר רשמי או, או חשבונות מדיה חברתית כמו פייסבוק , אינסטגרם ועוד ... או, סביר להניח את שניהם.

אם ניקח בחשבון את זה, שאם יש לך עסק קיים ואתה מציע שירותים כלשהם ואין לך אתר אינטרנט שיספק ללקוחות המתעניינים מידע על השירותים המוצעים  או אפילו חשבונות מדיה חברתית לעסק שלך, אז סביר להניח שאין לך סיכוי לקדם את הפרויקט שלך ברשת לשלב הבא, לעומת עסקים אחרים שצומחים כמוך, ובאותה גומחה כמוך, כבר צברו בסיס עצום של עוקבים ברשתות החברתיות ומבקרי האתר, מה שהופך אותם למובילים בכל מה שקשור לפרסום השירותים שלהם, במיוחד אם לא עדיין לא התחלתם את התהליך הזה עדיין.

אין ספק שכיום, הטלפונים הניידים כבר השתלטו על העולם שלנו, רוב האנשים מבלים זמן רב יותר בתוך הטלפון החכם שלהם מאשר בפועל לדבר אחד עם השני וזה מה שקורה היום אם נרצה או לא נרצה; כך שרוב הסיכויים, ואם אתה באמת רוצה להצמיח ולקדם את העסק שלך, אתה צריך להיות נוכח במקום בו הלקוחות הפוטנציאלים שלך מבלים את רוב זמנם: פייסבוק, אינסטגרם, twitter, snapchat ובאופן כללי, הטלפונים הניידים והמחשבים הניידים שלהם. מה אם כל הדברים האלה שהוזכרו ירוכזו במקום אחד נגיש?

כאן נכנס הפתרון המושלם שפיתחנו לכל בעל עסק בין אם הוא עסק קטן, גדול, אנשי מכירות, עמותות, או אפילו חברות גדולות, כרטיס הביקור הדיגיטלי של מובייל קארד מרכז עבורכם בעצם את כל המידע על העסק במקום אחד, כל פרטי הקשר, קישור לרשתות החברתיות וכולל גם חיבור לאתר האינטרנט והכול במקום אחד.

קבלת כרטיס ביקור דיגיטלי מקצועי לא רק שיביא את העסק שלך לשלב הבא , אלא גם תחשוף אותך בפני יותר ויותר אנשים, ותיתן לך אפשרות להתחרות עם השחקנים הגדולים בענף שלך. בואו נגיד שיש לכם עסק שמוכר קורסים למשל, העסק טוב ויש לכם מספיק לקוחות בכדי לשמור על הבית ספר שלכם פועל, עכשיו אם אנו מסתכלים על הלקוחות שלכם, אתם ככל הנראה רק מוכרים קורסים לאנשים שבמקרה מכירים אתכם מפה לאוזן, מעגל הלקוחות שלכם ישאר קטן וסביר להניח שמתחרים אחרים שמשקיעים ברשת יובילו באותו ענף.

עכשיו נניח שיש לך כרטיס ביקור דיגיטלי, ואתה מקודם במנועי החיפוש של גוגל, בנוסף לזה שאתה יכול לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך ברשת ובכל הרשתות החברתיות או בכלל להריץ קמפיינים של מודעות, האם אתה יודע שאתה יכול להגיע לאנשים פי 1000 יותר מקוונים מאשר בחיים האמתיים? כל אחד יכול לראות לראות את הקורסים שלך שאתה מוכר,אם הם בחוץ, בבית קפה או בבית שלהם. תמיד יחשפו אליך ותהיה להם אפשרות ליצור אתך קשר עם מגוון האפשרויות ליצירת קשר והכול מרוכז במקום אחד. וכאן מתחיל הקסם להתרחש.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא המוצר הבסיסי שצריך להיות לכל עסק  

 

אם עדיין יש לכם שאלות , נשמח נשמח לעזור לכם ולסייע בכל דרך אל תהססו לפנות לצוות  המומחים שלנו. תתקדמו היום לכרטיס ביקור דיגיטלי של Mobilecard מוביילקארד ותצטרפו למאות לקוחות מרוצים