כרטיס ביקור דיגיטלי הפתרון המושלם לבעלי מקצוע

כרטיס ביקור דיגיטלי הפתרון המושלם לבעלי מקצוע

אהלן חברים :)

אנחנו אוהבים לקרוא את הבלוג שלנו  שאנחנו כותבים כי בכנות , זה המקום והבלוג  הכי טוב ללכת אליו אם אתם רוצים ומחפשים מידע מקיף על כרטיס ביקור דיגיטלי , הבלוג שלנו יש בו את כל מה שצריך לדע על כרטיס ביקור דיגיטלי וכמובן מאמרים שונים על מה שאנחנו במובייל קארד עושים , מאמר זה יספק מעט תובנות לגבי הפרויקט והמוצר האחרון והשאפתני ביותר שלנו עד כה.


אז מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי של מוביל קארד ?

החל מבעלי מקצוע ועסקים קטנים עד לחברות גדולות , כל בעלי מקצוע משתמש בכרטיסי ביקור כדי לשתף את פרטי הקשר שלהם עם אנשים ולקוחות,  אך כרטיסי הנייר הקטנים הללו מעולם לא תוכננו לתפקד מחוץ לצורתם הסטטית של טקסט ותמונה פשוטה. אנחנו במובייל קארד לאחר שהבנו את הצורך הרב שאנשים צריכים בעידן שבו הטכנולוגיה מתקדמת ורשתות החברתיות מתרחבות , לקחנו על עצמנו פרויקט  להכין כרטיס ביקור דיגיטלי מושלם - לספק לאנשי מקצוע אלטרנטיבה שחליף את כרטיסי הביקור מנייר .
בעידן דיגיטלי זה אנשים זקוקים ליכולת לשתף את פרטי הקשר שלהם במהירות רבה ובדרכים שונות , לשווק ולקדם את המוצר או השירות שלהם, ובמקביל לחבר את אנשי הקשר שלהם למערכות המשולבות ורשתות החברתיות בהן הם משתמשים מדי יום.

תגידו שלום למוביילקארד , פלטפורמת כרטיסי ביקור דיגיטליים חכמים בנייד המספקת לאנשי מקצוע וצוותים דרך קלה לשתף את פרטי הקשר שלהם באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי יפיפה ומרשים התומך בתכני וידיאו מעורבים בתוך כרטיס הביקור הדיגיטלי, ומסייעים לך לשווק את המותג, המוצר שלך או שירות בעת חיבור לאנשים.

"על ידי חיבור בין תכונות הליבה שלנו; סרטוני וידאו, תמונות , טקסטים שונים לפי דרישה , חיוג מהיר לבעל העסק , שליחת הודעת וואטסאפ , ניווט WAZE בלחיצת כפתור, שעות פעילות ,כפתורי שיתוף, ניהול אנשי קשר, הכשרה וניסיון,  מודול ממליצים, מודול שירותים ועוד....  כרטיס הביקור הדיגיטלי של MobileCard   מספק לאנשי מקצוע סטנדרט חדש של רשת בעידן הדיגיטלי  וכלי שיווקי מנצח שיבליט את הלקוחות שלנו על פני המתחרים " .

רצינו ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי מקיף כולל, אשר פתר כמה מהבעיות הנפוצות שעומדות בפני אנשי מקצוע בעת הצורך להתחבר מחדש עם לידים ולקוחות  פוטנציאליים, כך שהקלנו על בעלי מקצוע  לשמור על קשר עם כל הלקוחות הפוטנציאלים שלהם. ממשק שיתוף הכרטיס ביקור דיגיטלי עוצב מחדש לחלוטין - ומספק דרכים נוספות לשתף כרטיס ביקור דיגיטלי באמצעות העברת הודעות טקסט, דואר אלקטרוני, קוד QR ומדיה חברתית.

התמודדנו עם ניהול אנשי קשר חזיתית ופיתחנו מודול שניתן דרכו בלחיצת כפתור לשמור אוטומטית את פרטי הקשר שלכם בטלפון של המקבלים את הכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם.

כרטיס ביקור דיגיטלי

אבל לא עצרנו שם.

צוות הפיתוח  שלנו משקיע המון זמן בשיפור חווית המשתמש והוספת פיצ'רים חדשים לכרטיס הביקור הדיגיטלי שעוזרים לכם למנף את העסק שלכם מבלי להשקיע הרבה כסף . פיתחנו ועיצבנו  בתבניות גמישות  ומודרניות ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי יפה ומרשים המשקף באמת את המותג שלכם בצבעים, סרטונים, תמונות והודעות , טקסט חופשי בהתאמה אישית.

"ישנן מספר פלטפורמות כרטיסי ביקור דיגיטליות בשוק, אך מה שמייחד את MobileCard הוא הייחודיות שלנו התמשכת. עתיד השיווק נע לעבר העברת  מידע  על השירות  או מסרים פרטיים וסיפורים בטווחי זמן קצרים. הפלטפורמה שלנו מאפשרת לאנשים עם הכוח לשתף סרטוני מוצר, הדרכה והדגמה, לצד פרטי הקשר שלהם בכרטיס ביקור דיגיטלי ייעודי - ועוזרים לאנשים לנהל מעורבות באמצעות סיפורים ברמה בלתי נראית. אנחנו מאמינים שזה עתיד הרשתות ואנחנו מחפשים להיות המובילים במרחב הזה. "

 

קידום כרטיס ביקור דיגיטלי של בעלי עסקים במנועי החיפוש

עם מאות לקוחות שבחרו בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלנו הצלחנו ליצור רשת חזקה ולקבל דירוג גבוה מאוד במנועי החיפוש של גוגל ,כך שכל כרטיס ביקור דיגיטלי שנבנה אצלנו ב MobileCard הוא מקודם באופן אוטומטי במנועי החיפוש השונים .

אנחנו כעסק שחי ונושם טכנולוגיה ניידת, רצינו לבנות את כרטיס הביקור הדיגיטלי המושלם  עבור אנשי מקצוע וצוותים כדי לשפר את חוויית הרשת או הסיקור שלהם על ידי מתן  להם דרך דינמית לקיים אינטראקציה עם לקוחות , לשתף תוכן מעניין ולבנות קשרים חזקים , מקצועיים ואישיים .

 

האלטרנטיבה המושלמת לכרטיסי ביקור מנייר נמצאת כאן וזו רק ההתחלה. אנו מתכננים לקדם  את הכרטיס הביקור הדיגיטלי של כל הלקוחות שלנו על ידי יצירת  אפליקציה נוחה שתכלול מאגר  לחיפוש אנשי עסקים ובעלי מקצוע ,דרכך האפליקציה אנשים יכולים לחפש אתכם בקלות ולהגיע אל כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם שיצרנו עבורכם. נשמע מגניב לא    ?

אם עדיין יש לכם שאלות , נשמח נשמח לעזור לכם ולסייע בכל דרך אל תהססו לפנות לצוות  המומחים שלנו. תתקדמו היום לכרטיס ביקור דיגיטלי של Mobilecard מוביילקארד ותצטרפו למאות לקוחות מרוצים


הדפסה   דואל