הפתרון המושלם לקבל יותר לקוחות ולהצמיח את העסק

הפתרון המושלם לקבל יותר לקוחות ולהצמיח את העסק

להלן הפתרון המושלם אם אתה רוצה להצמיח את העסק ולקבל יותר לקוחות.

במילה אחת : כרטיס ביקור דיגיטלי , אנו מעצבים כרטיסי ביקור דיגיטליים בהתאמה אישית רק בשבילך ובשביל העסק שלך .

 

"הדבר המיוחד והטוב ביותר בזה . שזה כמו אתר אינטרנט מיני (מיני סייט) בטלפון שלך.הכרטיס נבנה בהתאמה אישית רק עבורי, וזה קשור אלי, זה המותג שלי, וזה מה שמייצג אותי מול הלקוחות שלי. זה מה שאני אני אוהב בזה! "
(סיפר עורך דין איאד מטאנס אחד הלקוחות המרוצים של Mobilecard .)

נתונים סטטיסטיים :  כרטיס הביקור הדיגיטלי של איאד נמצא כעת במעל ל -1,200 סמארטפונים  והוא נצפה יותר מ -4,200 פעמים תוך חצי שנה.

 

כרטיס ביקור דיגיטלי בעיצוב אישי מרהיב בכדי להציב את המותג שלך בסטנדרטים הכי גבוהים ובכדי להרשים את הלקוחות שלך.

כרטיס ביקור דיגיטלי Mobilecard

 

מדוע כרטיס ביקור דיגיטלי בעיצוב מותאם אישית?

לעולם אל תהיה ללא כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק שלך שוב:

כרטיסי ביקור דיגיטליים יושבים על מסך הבית בטלפונים הניידים  (בדבר שהכי משתמשים בו היום)  כך שתמיד יהיה אתך כרטיס ביקור דיגיטלי, מה שאומר שאין עוד רגעים מביכים שאתה צריך להסביר ללקוח שלך מדוע אין לך כרטיס ביקור לתת לו . או בכלל האפשרות לאבד לקוח חדש או עסקה חדשה בגלל שאן לך כרטיס לתת.

עדכונים מיידים באון ליין :

כל השינויים בכרטיס הביקור הדיגיטלי זמינים באופן מיידי לכל מי שיש לו את הכרטיס שלך, כך שתמיד יש להם את המידע העדכני ביותר עליך ועל העסק שלך,מה שאומר שיש סיכוי טוב יותר שהלקוחות יגיעו אליך כאשר הם צריכים אותך, ולא תצטרכו לחכות לכרטיסים מודפסים חדשים אם תרצו לעדכן מספר טלפון או מייל או כל דבר אחר .

תפריד את עצמך מאחרים ותהיה מיוחד:

כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב בהתאמה אישית עוזר לייחד ולהפריד אותך ממתחרים אחרים באותו מקצוע כמו שלך, ומקנה לך יתרון מעל אחרים .

צור לעצמך רושם ראשוני נהדר:

כרטיס ביקור דיגיטלי המעוצב בהתאמה אישית נותן רושם ראשוני נהדר על העסק שלך, כך שתוכל לסמוך ולהיות ובטוח שהכרטיס ייראו מדהים כך כל מי שרואה אותו תגרום לו לחשבו עליך באופן יותר רציני , מה שאומר שאתה תיצור רושם ראשוני נהדר ללקוחות.

הגדלת חשיפה  ו- REACH

מה שמיוחד בעניין שכל אחד יכול לשתף את הכרטיס ביקור דיגיטלי שלך במגוון רחב של דרכים , באמצעות הודעת SMS טקסט, דואר אלקטרוני, הודעת וואטסאפ , מדיה חברתית וקוד QR כך שניתן יהיה לשתף את המידע שלך בקלות עם אחרים שמחפשים את השירותים שאתה מספק , מה שאומר שההפניות אל כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך מוגדלות באופן משמעותי.

"רוב הלקוחות של MobieCard לאחר שקיבלו הדרכה וטיפים איך ליצור יותר חשיפה ,התחילו להטמיע את הקישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלהם בדפים שונים באינטרנט ובדפי פייסבוק העסקיים שלהם, דבר שהגדיל משמעותית את החשיפה אליהם ואנחנו יכולים לראות את זה בדוחות סטטיסטיים של הכרטיס "

מקודם במנועי החיפוש :

כמה אפשר לדבר על הנושא הזה אבל תמיד חשוב לזכור , כרטיס ביקור דיגיטלי הוא תעודת זהות דיגיטלית  שלך באינטרנט , ואנחנו הוכחנו את זה , רוב הלקוחות של MobileCard מקודמים באופן אוטומטי במנועי החיפוש של גוגל , וזה דבר נפלא גם למי שאין לו את הכרטיס שלכם מספיק שיחפש אתכם בגוגל הוא יגיע אליכם .

אנחנו עובדים קשה מדי יום על קידום אורגני דבר שנתן יתרון משמעותי לכל הלקוחות שברשותם כרטיס ביקור דיגיטלי שלנו שיהיו מקודמים במנועי חיפוש.

ידידותי לסביבה :

כרטיס ביקור דיגיטלי  הוא ידידותי לסביבה  כך שתוכל לחסוך הרבה כסף במקום כרטיסים  מודפסים וכך בעצם גם חוסכים כסף וגם עוזרים לאיכות הסביבה. האם ידעת ש- 88% מכל כרטיסי הביקור המודפסים נזרקים לפח תוך 48 שעות מרגע שלקוח מקבל אותם. בשנה אחת 88,000+ עצים מבוזבזים רק מכרטיסי ביקור מודפסים.

 

אם עדיין יש לכם שאלות , נשמח נשמח לעזור לכם ולסייע בכל דרך אל תהססו לפנות לצוות  המומחים שלנו. תתקדמו היום לכרטיס ביקור דיגיטלי של Mobilecard מוביילקארד ותצטרפו למאות לקוחות מרוצים