מי צריך כרטיס ביקור דיגיטלי?

מי צריך כרטיס ביקור דיגיטלי?


אתם כבר יודעים שכרטיס הביקור הוא הכלי הצמוד שלכם בהרחבת בסיס הלקוחות ועליית המכירות בעולם העסקי. האם כרטיס ביקור מנייר עדיין עובד טוב ? , והאם אתם באמת צריכים כרטיס ביקור דיגיטלי ? בוא נראה!.

איך משתמשים בכרטיס נייר ?

אתם תגידו איזה שאלה מוזרה . בהחלט אתם מספקים את זה ללקוחות שלכם בכדי לספק להם מידע עליכם כמו מספר טלפון , שם העסק  וכתובת מייל ... זו  דרך סטנדרטית  וישנה להשתמש בכרטיס ביקו נייר .

עכשיו בואו נדמיין סיטואציה איך הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יתנהגו לאחר שהם יקבלו את חתיכת הנייר.

תסריט :

למשל אתם נותנים כרטיס ביקור רגיל ללקוחות שלכם כאשר אתם פוגשים אחד את השני מדי פעם במקום הציבורי או בחלק האחרון של הביקור או הפגישה המתוכננת. הלקוח מכניס את הכרטיס לתיק שלו , או מניח אותו בכיס המעיל או בתא הכפפות של המכונית או במכנסיים .רוב הסיכויים ? הכרטיס שלכם ילך לאיבוד.
ואז מה ? ,כשאר הוא צריך את השירות שלכם  הוא יתחיל לחפש את הטלפון שלכם וישאל אנשים או חברים בכדי שיוכל ליצור אתכם קשר ואולי גם לא ימצא אותכם .

סיכום :

אתם עלולים לאבד לקוח .

כרטיס ביקור מבוסס נייר עשוי להיראות כאילו הוא אינו בעל ערך רב. אבל זה ממלא תפקיד מכריע מאוד בעזרה בבניית רשת מקצועית.
היציאה לאירועים רשמיים או פגישות עסקיות מבלי לסחוב ערימה של כרטיסי הביקור שלכם היא אכן פס פו! . עם כניסת הטכנולוגיה, אנשי המקצוע של ימינו עוברים לכרטיס ביקור דיגיטלי


האם זה שונה  עם כרטיס ביקור דיגיטלי ?

התשובה היא בהחלט כן. כרטיס הביקור הדיגיטלי ניתן להוסיף אותו באתר האינטרנט שלכם או בפרופיל שלכם ברשתות חברתיות כך שהלקוח יכול ללכת לשם בכל עת ולמצוא אתכם בקלות .
בנוסף כרטיס הביקור הדיגיטלי מאונדקס במנועי החיפוש של גוגל באופן אוטומטי וזה יתרון משמעותי וחשוב ביותר, מספיק שהלקוח שמעוניין בשירות שלכם יחפש את השם שלכם באינטרנט , כרטיס הביקור הדיגיטלי יופיע אצלו בתוצאות החיפוש והוא יכול לגשת אליו בקלות ויחשף לדף העסקי שלכם שיש בו את כל פרטי ההתקשרות כולל תומנת לוגו , שירותים , אודות העסק , שעות פעילות , סניפים , גלריית תמונות ועוד אין סוף דברים .

אין יותר לסחוב כרטיסי ביקור מנייר כל פעם אתם יוצאים לפגישה , ואין יותר לחפש את הכרטיס שלכם מנייר בתיק או בכיסים! אם כבר יוצרים קשר עם לקוחות  בטלפון , בהודעות  ,או פוגשים אותם  תוכלו לשלוח אליהם ישירות קישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. כך שיהיה להם אפילו יותר קל למצוא אותכם במידת הצורך.
הלקוח יכול לשמור את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בטלפון שלו בלחיצת כפתור מבלי לרשום שום מספר פשוט לוחצים על כפתור שמור אותנו באנשי הקשר שנמצא בתוך הכרטיס ביקור דיגיטלי שלכם .
 


באופן כללי אתם בהחלט צריכים כרטיס ביקור דיגיטלי כי :


תיאור זה מתאים לחברות רבות בעסקים קטנים וגדולים , נכון? למשל עורכי דין , רופאים , קבלנים , נוכני מכירות , מספרות, מאסטרים למניקור, מאפרים, מורים ואנשי מקצוע אחרים אינם יכולים להרשות לעצמם לאבד קשר מבוסס עם הלקוח. אם אתם חושבים אותו דבר,
האז אתם צריכים כרטיס ביקור דיגיטלי כדי לבנות גשר עמיד בינכם לבין הלקוחות שלכם!

אם עדיין יש לכם שאלות , נשמח נשמח לעזור לכם ולסייע בכל דרך אל תהססו לפנות לצוות  המומחים שלנו. תתקדמו היום לכרטיס ביקור דיגיטלי של Mobilecard מוביילקארד ותצטרפו למאות לקוחות מרוצים