החממה
המתחם לעיצוב הבית
אודות חממה:

החממה הינה חברה המובילה בתחום העיצוב הבית ומהווה קהילה לאדריכלים ומעצבי הפנים בישראל. בעולם של עיצוב טכנולוגיה והתפתחות המדע החממה מציעה חדשנות ושדרוג לטרדניים העכשוויים.

לחממה אולם תצוגה מרהיב המשתרע על פני 2500 מ"ר המציג את כל המותגים היוקרתיים בעולם אשר תוכנן כחוויה של ממש תוכלו לסייר בתוך אולם מעוצב בהשראה של חממה אמיתית, להתפעל מחדשנות וחידושים , לרכז את כל המידע הוויזואלי המתקדם בעולם בתחום ואף לרכוש מוצרים שעוצבו ע"י גדולי המעצבים מהמפעלים הטובים בעולם .

ניתן להשיג אצלנו אריחי פורצן איטלקיים מדוקקים אשר מוצגים בגודלם המלא, דבר המקל על הדמיון להעריך כיצד יראה במשטח רחב , וכמו כן להתרשם מעוצמתו ומרקמו של האריח.

בחממה תוכלו לעצב כל חלל במיטב האריחים כלים סניטרים וברזים איכותיים תוצרת איטליה, פרקטים בלעדיים וריצופי חוץ העומדים בכל התקנים הנדרשים. אנו מעניקים ללקוחותינו ייעוץ עיצובי וטכני עם טובי המקצוענים בתחום בדגש על לווי אישי

אודות מרום ישראל :


מרום ישראל ניסיון אמיתי, אמינות, מקצוענות, יושרה ושותפות – זה המתכון

מרום ישראל, הינה חברה אשר כל עיסוקה, מרצה והתמחותה הוא בתחום ההתחדשות העירונית ופינוי בינוי בפרט. זוהי חברה אשר הוכיחה והצליחה להביא פרויקטים לכדי ביצוע בצורה מקצועית, יעילה ונחושה תוך קיצור זמני עבודה וחתירה למצוינות.
מרום ישראל מבינה שבניינים ושכונות אינם רק נדל"ן, אלא בתים למשפחות בעלות מרקם חיים עשיר, הקושר את ביתם בחייהם. די בלהביט בפניהם של הדיירים המקבלים את המפתח לדירתם החדשה, בכדי להבין לעומק את משמעותה של העשייה המשותפת בחברה.

חברת מרום ישראל ביצעה שותפות עם חברת עומר הנדסה שהנה במין חברות הביצוע הגדולות במדינה ויחד יצרו מנגנון מקצועי ויעיל לקידום פרויקטים של פינוי בינוי מתחילתם ועד ביצוען. מרום ישראל חרטה על דיגלה ליצור שינוי באיכות החיים של כל משפחה ומשפחה כבר מהיום הראשון. לטובת כך בנתה החברה מודל ייחודי רק של חברתנו. המעניק לבעלי הנכסים והדיירים בפרויקטים, מכלול רחב ומהותי של שירותים אשר כל מטרתן הוא שיפור מידי של איכות החיים בבניין.

חברת מרום ישראל מתחייבת שעם כניסתה לקידום פרויקט היא תהיה אחראית על תיחזוק המבנים הקיימים וסביבתם עד להריסת המבנים לצורך כך מרום ישראל מקימה משרדי קצה בכל מתחם שמשמש גם ''כמועדון דיירים'' ובו מתבצעת כלל הפעילויות עם הדיירים ובדגש תהליך החתמת החוזים למעשה הכול ''בבית הלקוח''.

מרום ישראל משתלב בקהילה בה היא פועלת ומבצעת פעילויות חברתיות ,לדוגמא: בפרויקט פינוי בינוי בישוב בית דגן מרום ישראל מתחזקת כולל לאברכים כולל המימון והתשלום לאברכים. מרום ישראל בשותפות עומר הנדסה שמבצעת בפועל את הפרויקטים מהווה כתובת אחת לדייר בכל שלבי קידום הפרויקט ועד מסירת הדירות החדשות.

גלריה :
צור קשר:
  • כתובת: מתחם החממה, הלח"י 7 בני ברק
  • אימייל: [email protected]
  • נייד 0543333668
  • משרד 037448000
  • פקס 037448085
ליצירת קשר תשאירו פרטים


שתפו אותנו

mobilecard

כרטיס ביקור דיגיטלי