אודות המרפאה

מרפאת שיניים אופטימום , מציעה מגוון רחב של טיפולי שיניים . המרפאה גאה להחזיק באחוזי הצלחה גבוהים לכלל הטיפולים שהיא מציעה, וזאת הודות להכשרה המקצועית, הניסיון הרב והשתלמויות שוטפות של צוות המרפאה, כמו גם הציוד החדשני, והשימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות בתחום רפואת השיניים וגם מעבדת שיניים מעל 30 שנה ניסיון עם כל הטכנולוגיה והמכשור החדש .

שירותי המרפאה
הלבנת שיניים

הלבנת שיניים הינו תהליך בו חומרים מחמצנים חודרים לשכבת הדנטין בשן ומחזירים את הצבע הבהיר אשר היה . תהליך הלבנת שיניים אינו מסוכן ואינו גורם נזק לשן, ניתן לבצע אותו בשתי שיטות.

טיפולי שיניים אסטתי

מרפאתנו מציעה מגוון רחב של טיפולי שיניים אסתטיים, ציפוי שיניים או הווליווד סמייל. במרפאה מועסק צוות רופאי שיניים מקצועי בעל ניסיון רב בתחום, וכל הטיפולים נערכים בשיטות המתקדמות ביותר תוך שימוש בציוד טכנולוגי ברמה הגבוהה בארץ

כירורגיית פה ולסת

כירורגיית שיניים היא כל פעולה שרופא השיניים מבצע בחלל הפה, הלסתות והפנים של המטופל ומחייבת חדירה וחיתוך של החניכיים ושל הרקמות הרכות, בין אם מדובר בעקירת שיניים כירורגית, השתלות שיניים מורכבות, הרמת סינוס, השתלת עצם בלסת ועוד.

שיקום הפה

שיקום הפה היא התמחות שמטרתה להחזיר לשיניים וללסתות את תפקודן התקין מבחינה תפקודית,אסתטיקה ופונטיקה. ע"י כתרים או גשרים על שיניים טבעיות או ע"י שיקום על גבי שתלים.

אורתודונטיה – ישור שיניים

טיפול אורתודנטי “יישור שיניים”, לא רק משפר את האסתטיקה אלא גם יש לו חשיבות קלינית ופונקציונאלית למטופל. במרכז שלנו אנו נותנים טיפולים אורתודונטים בשיטות הקלאסיות או המודרניות של טיפול ישור שיניים שקוף שלא נראה לעיין.

שתלים דנטלים

שתלים דנטליים הם גופים מתכתיים, המוחדרים לעצם הלסת ומאפשרים הרכבה של מבנה אשר נראה כשן רגילה לכל דבר ומתאים לשיניים האחרות בפה. במצבים בהם חסרות מספר שיניים, ניתן להרכיב גשר אשר יחובר למספר שתלים דנטליים. שתלים דנטליים מאפשרים שיקום אסתטי במצבים של חוסר בשיניים והשימוש בהם כיום נפוץ ביותר.

מעבדת שיניים

במרכזנו נמצאת מעבדת שיניים מודרנית עם כל הציוד החדשני ביותר, מעבדה עם ניסיון יותר מ 30 שנה כדי לתת לכם עבודה אסטתית, טבעית, יפה ומהירות .

גלריית תמונות
צור קשר
  • כתובת: כפר אכסאל
  • אימייל: [email protected]
  • טלפון : 049552552
  • נייד : 0525525527
  • פקס : 049552553
תשאירו פרטים ונשמח לעמוד לרשותכם


שתפו אותנו עם חברים

mobilecard

כרטיס ביקור דיגיטלי

mobilecard